Wednesday 7 August 2013

KONEC CESTOVÁNÍ SE SJEZDAŘEMA, ZAČÁTEK SKUTEČNÉ PRÁCE

Celé dva roky ježdění s Petrem jako servisák byly opravdu neskutečné. Spousta cestování, nových míst i lidí. Člověk to skoro ani nevnímal jako práci. Vše má ale i své stinné stránky a tou jednou z mála byla dlouhá doba strávená mimo domov. Po dvou letech jsem si tak řekl dost, je na čase zkusit něco jiného. Vzhledem k tomu, že jsem byl vystudovaný učitel, první nápad byl vyzkoušet si toto povolání nejen během praxe při studiích, ale i po trochu delší dobu.

Náhoda tomu chtěla, že jsem hned na první pokus dostal místo na velmi solidní škole v Liberci, kousek od místa, kde jsme si s Baruškou pořídi byt. S kolegy je radost pracovat a i žáci se, až na ojedinělé vyjímky:) zdají býti natolik uvědomělí, že se vzdělávacímu procesu výrazně nebrání. Přesto mě stále překvapuje, že mě tato práce baví. Když jsem nastupoval, něco takového jsem opravdu neočekával.
Něco o škole se mužete dozvědět na: zskola.cz a fotky převážně ze sportovních akci na: http://zskola.rajce.idnes.cz/

No comments: