Tuesday 4 December 2007

18) ZPRÁVA Z OULU (19.11. – 25.11.2007) – ESEJE, DOKTORSKÁ PÁRTY, JALAL NAROZENINY, VEČEŘE

Tento víkend je trochu jako ten minulý přes kopírák. Jenom se už snažím denně něco dělat, abych domu nepřijel jak kulička.

V úterek se třeba opět vyrazilo plavit, pač je vstup za 1E. Jalaloj přijeli dva kamarádí z Jyvaskyla a tak tu bylo pár dnů veselo. Ve středu jsem byl Andrejem přemluven na doktorskou párty a tak se taky stalo. Za 7E kdo co sní a vypije, což zas tak špatná nabídka není :) Bylo to opět na ostrově, tentokráte však na druhém konci. Všude bylo plno doktorů a doktorek a jak se blížila pozdní hodina, vypadalo to že všichni chlastaj jak duhy :) Byla ale sranda, trochu se tancovalo, Santa se opět zastavil a na malém podiu tu zaburácela místní rocková kapelka. Cestou zpět se mi už nechtělo platit za bus a tak jsem běžel, což po těch pár pivech nebyl zas až tak skvělej nápad. Ale konec konců jsem tu byl dřív než Jalal :)

O něm jsou taky další řádky, jelikož je pátek a Jalal má narozeni. Je mu 26 a tak už je velkej kluk. Koupil velkého lososa, hafo jídla a vše jsme to tu uvařili a na 8 dorazilo asi 12 lidiček. Povídalo se, popřálo se a ještě se na chvilku šlo do Klubu 16., paneláku který je víceméně celý obsazený zahraničníma studenty a tak dostal tuto lichotivou přezdívku.

O víkendu jsme nezapomněli na společnou večeři a taky se tu u nás na pokoji poskládalo kolem 10 známých i neznámých a byla flákota masa. A po dlouhé době jsem si zašel do sauny.

No comments: